Freedom Audacious 3 eyeshadow palette❤️

Toen ik een bestelling plaatste bij boozyshop,kon ik het nìet laten om dit palette in mijn winkelwagentje te stoppen. Ik had nog geen make up van Freedom waardoor ik alleen nog maar nieuwsgieriger werd. Toen het palette was afgeprijsd van €7,99 naar €5,49 besloot ik toch maar mijn eerste Freedom product aan te schaffen. Kijken jullie mee?


De verpakking is niet erg bijzonder. Zwart met witte letters. Prima, de kleuren maken het palette al mooi genoeg;).


Het palette bestaat vooral uit oud-roze tinten. Zowel de matte als de shimmers zien er prachtig uit en hebben een leuk printje. Zo’n palette had ik nog niet, maar ik ben zeker blij dat ik er nu wel een heb!


Van links naar rechts:

  1. Een mooie,witte,matte kleur.
  2. Een prachtige roze-gouden kleur,bomvol met glitters.
  3. Een mooie donker rood-roze kleur met shimmer.
  4. Een echte goud kleur.
  5. Een donker bruin kleur met shimmer.
  6. Een kleur die erg op de vorige leek,maar die iets lichter is.


Van links maar rechts:

  1. Een mooie zalm/perzik kleur met shimmer.
  2. Een hele mooie matte roze kleur.
  3. Een matte bruin/caramel kleur.
  4. Een lichte bruin kleur met shimmer.
  5. Een matte bruin kleur.
  6. Een bijzondere donker paarse kleur met een parelmour glans.

Mooi veel bijzondere kleuren,helaas een beetje veel bruin kleuren,ik had liever nog een witte shimmery kleur gehad en een koraal kleurtje met shimmer. Maar dit is natuurlijk persoonlijke smaak. Verder vind ik de kleuren,met namen de matte en de kleur naast de matte witte kleur erg mooi en draagbaar.

Swatches:


Ook de swatches zien er prima uit. De matte kleuren zijn goed gepigmenteerd net als de shimmers. Ook een pluspunt is dat de kleuren niet brokkelig zijn en heel romig. Ja,dit valt me zeker niet tegen!

Look met het eyeshadowpalette:


Met deze look ben ik voor alleen maar matte,bruin-roze kleuren gegaan.

Ik heb de matte witte kleur aangebracht in mijn ooghoeken en op mijn wenkbrauw bot.

De lichtroze kleur aan het palette heb ik aangebracht op mijn gehele ooglid,en als laatste de bruine matte kleur in de creese. Alles geblend,en done!

Mening:

Ik ben erg tevreden met dit oogschaduw palette!

De kleuren zijn zowel op mijn arm en oogleden prima gepigmenteerd.

De kleuren blenden erg mooi in elkaar,maar zijn nog voldoende te zien.

En prima oogschaduw palette voor een budget prijs!

3 gedachtes over “Freedom Audacious 3 eyeshadow palette❤️

Plaats een reactie