Blush stash💜

Vandaag weer eens een stash artikel.

Ik zat tussen mijn blogberichten te kijken en zag dat ik nog nooit mijn blush stash had laten zien.

Dus bij deze!

   
Al mijn blush,bronzer en highlighters liggen hierin(èèn van mijn make up kastjes van de action).

  
Dit zijn al mijn blushes op een rijtje.

Het zijn er in totaal 24,en het is,zoals je ’t wel kunt noemen,een “verslaving”. (Oeps,hihi)

Mijn blush stash is door de weken heen steeds groter en groter geworden,en begint steeds meer op een verzameling te lijken.

Ik heb mischien geen blushes van mac of chanel,maar toch vind ik ze stuk voor stuk erg fijn!

  
Laat ik beginnen met het grootste deel van mijn stash,van het merk:Action!

De “max&more” zoals het action make up merk heet,is erg betaalbaar.

Ik moet zeggen dat ze erg gepigmenteerd zijn en je daar mee moet oppassen,maar verder is daar natuurlijk niks mis mee.

De action blushes zijn tussen de €0,50 en de €0,99,erg goedkoop dus!

Namen van links naar rechts:

-035 pink

-860 brown

-031 peach

-853 peach (alweer?!)

-034 rose

-862 rose (again seriously?!)

De action blushes zijn goedkoop,goed gepigmenteer en zeker aan te raden!

  
Mijn daarna grootste deel van mijn stash is van het merk essence.

Essence is een absoluut favoriet make up merk,en ook op het gebied van blush.

Zelf ben ik niet heel verrast van de hart blushes van essence,maar heb ik in de korting gekocht,niet heel erg dus.

De blush up! Blushes ben ik daarintegen wel erg over te spreken.

Ze zijn goed gepigmenteerd en hebben een leuk ombre effect.

Ook heb ik een highlighter/bronzer/blush van essence namelijk de “sun club all in one bronzing highlighter”(pff lange naam;)).

Maar omdat ik die niet echt in een catogorie kon indelen heb ik hem maar hier bij gedaan.

Voor in de zomer is deze erg mooi!

De namen van links naar rechts:

-like an unforgettable kiss 02 pink me

-sun club bronzing highlighter 02 sun glow

-blush up! 20 pinky flow

-blush up! 10 heat wave

  
Catrice,en erg mooi budget merk met ook prachtige blushes,zowel limited als in het vaste assortiment.

Zelf heb ik maar 3 blushes van catrice,maar ik ben van plan er nog veel meer te scoren.

De multi color blush (bovenste) heb ik in de korting gescoord en ben ik erg blij mee.

De catrice defining blush in een mooie bruin/oranje peach kleur vind ik in de zomer en lente ook erg mooi.

Hij is goed gepigmenteerd en lekker budget.

Als laatste de gradation blush,deze is helaas wel limited en kun je niet meer kopen :(.

Deze heeft net als de essence blush up! Blushes een ombre effect.

Ik moet alleen zeggen dat ik deze iets fijner en gepigmenteerder vind,maar die van essence zijn ook prima!

De namen:

– de multicolor blush,060 strawberry frappucino

-defining blush,050 apropos apricot

– gradation blush,(staat er niet bij,vreemd..)

  
Dan de overige blushes.

Deze heb ik in twee groep ingedeeld,de vierkante en de ronde.

En zoals je wel kunt zien zijn dit de vierkante.

Als eerste een blush van het merk luxe.

Zelf ken ik het merk niet maar heb ik hem van mijn oma gekregen,erg lief!

Het ziet er erg “luxe” uit,zoals het merk eigenlijk al een beetje zegt.

Het is een mooie licht roze kleur met een lichte shimmer.

Persoonlijk vind ik hem mooier voor de winter.

De blushes zijn tekoop op de website van luxe.

Daarnaast ligt een trio van de h&m.

Waar een highlighter,bronzer èn blush in zit.

Ik heb deze wederom bij de blushes gelegd omdat ik hem niet echt ergens kon indelen.

Opzich vind ik de blush wel mooi en de bronzer ook.

De highlighter ben ik niet weg van,omdat deze geen shimmer heeft en dat vind ik juist zo mooi!

Dan nog de blush van mua,voor meer informatie moet je even de review hiervan lezen die ook op mijn blog staat.

Als laatste de blush van calvin klein in een erg donkere kleur.

Mooi maar vind ik mooier als ik nog wat bruiner ben.

De namen hoef ik niet op te noemen wnat toevallig hebben al deze blushes geen naam.

  
Als laatste de ronde blushes.

De eerste is een blush van w7.

Deze heb ik in de korting gekocht voor €1,49 (in plaats van €2,49) bij de op=op voordeelshop.

Deze heeft een erg mooi roos/koraal kleurtje en gebruik ik erg graag.

Daarnaast licht een blush,bronzer en highlighter in èèn,maar ik gebruik hem als alleen blush.

Deze is van beautyuk,en is tekoop op hun webshop.

De blush heeft een draai deksel/bovenkant waarmee ik helaas in de blush ben gegaan😁

Verder vind ik de blush er mooi en als ik de blush mix met alle kleuren word het een mooie donkerroze kleur met een leuke subtiele glitter.

Daarna de etos blush.

Dit is een baked blush en daarbij mijn enige baked.

Hij heeft een prach-tige shimmer.

Hij heeft iets gouds in zich en is uniek mooi!

Als laatste een blush van ook weer,de h&m.

Deze heb ik samen met 14 andere blushes (dat verklaart waarom ik zoveel blush hebt;)) gekocht op marktplaats.

Ze waren allemaal nog bijna nieuw dus dat was ook erg mooi!

Eerlijk gezegd vind ik dit niet een heel bijzondere blush.

Hij ziet er leuk uit maar heeft niet heel veel pigment.

De kleur vind ik ook niet zo specail,maar ik mag niet zeuren,voor +/- €0,60 mag ik er ook niet te veel van verwachten.

(Ik heb namelijk 10 euro betaald voor 14 blushes en 3 bronzers,super goedkoop!!)

Namen:

-baked blush (geen naam)

-h&m blush (geen naam)

-beautyuk,03 pink

-w7 candy blush,angel dust

Dat waren dan al mijn blushes.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen,laat dan zeker even een reactie achter!

Xoxo Sam❤️


 

2 gedachtes over “Blush stash💜

Plaats een reactie