Sleek Rosegold blush❤️

Sleek Rosegold, een blush waar ik altijd al veel over had gehoord. Het blijkt een dupe te zijn van Nars Orgasm. Toen ik de blush zag liggen bij de DA bij mij in de buurt,besloot ik hem toch maar mee te nemen…



Op een of andere manier staat de verpakking van Sleek me altijd heel erg aan.. De verpakking is compact,strak zwart. I like!

De kleur van de blush staat achter op de verpakking,altijd handig!


Dan de kleur: een koraal/oranje met goude shimmer. Ik vind de kleur zelf ècht prachtig en zo’n kleur zie ik niet vaak. Maar toch is het wel een blush die prachtig is voor everyday.


Mijn eerste indruk: the glow is reallllllll. De gouden glitters zijn ook op de swatch duidelijk te zien. De blush voelt ook zacht aan en niet korrelig. Tot nu toe,ben ik tevreden!

Geef een reactie

