Mijn 2 favorieten lipcombo’s van het moment❤️

Vandaag deel ik jullie mijn twee favorieten lipcombo’s van het moment. Ben je benieuwd? Kijk dan even mee!


De lipcombo’s bestaan allebei uit een lippotlood,en een lipstick. De lipcombo’s zijn een mix van heel budget tot portemonnee verslindend…. Het zijn allebei nudes,alleen is de èèn een stuk bruiner dan de ander. 

Lipcombo #1:


Het eerste lipcombo bestaat uit mijn nieuwste aanwinst: mijn MAC lipstick faux en een Essence lippotlood. Het lippotlood is in de kleur 06 satin mauve. In had nog nooit een lippotlood (uberhaupt een lippotlood) van Essence geprobeerd. Maar ik kan je nu al zeggen; hij is erg fijn! Ook voor de prijs (€0,99?!) hoef je hem echt niet te laten liggen… En natuurlijk is de Mac lipstick ook helemaal geweldig.. Alleen tja,mijn portomonnee voelt gelijk een stuk lichter aan,als je begrijpt wat ik bedoel;). 


Tja,hier valt niet zo veel over te zeggen.. De swatches zien er prima uit. Het lippotlood is totaal niet stroef en heeft ook lekker veel kleur. En de lipstick,die is echt prachtig.


De lipcombo vind ik ècht heel mooi. De lipliner is iets paarser en koeler dan de lipstick waardoor het geheel ook donkerder en minder roos word. Zelf vind ik de kleur echt prachtig en door het lippotlood blijft het geheel ook nog is een stuk langer zitten. 

Lipcombo #2

De 2e lipcombo bestaat uit mijn geliefde Mac lipstick mehr en mijn mooi lippotlood van Catrice. Mehr is al lange tijd favoriet,omdat ik de kleur gewoon erg draagbaar maar toch bijzonder vind. Hij is prachtig donker rood/bruin maar niet tè donker. Toch wou ik al lang erg graag een lippotlood die hem ièts bruiner laat lijken. En vandaag,heb ik daardoor de perfecte bruine nude lip gecreërd!


Zoals je ziet is het lippotlood nèt wat bruiner. Toch vind ik ze nog redelijk goed matchen..


Uiteindelijk is dit toch echt wel mijn favoriet geworden! Ik vind mehr met dit lippotlood veel beter tot zijn recht komen en nèt iets donkerder en mooier. Dit is echt mijn favoriete lipcombo van het moment! 

Wat is jou lievelings lipstick? Bedankt voor het lezen!

Geef een reactie

