Ontbijtjes en tussendoortjes van t moment!💗

Vandaag heb ik iets anders artikel dan normaal voor jullie.

Ik laat jullie namelijk mijn favorieten tussendoortjes/ontbijtjes van het moment zien.

Het kan nog wel eens verschillen,soms heb ik zin in een uitgebreid ontbijt,en de andere keer pak ik gewoon een broodje met beleg.

Maar vandaag laat ik jullie wat tussendoortjes en ontbijtjes zien die ik graag eet.

Laten we beginnen!


Het eerste ontbijtje is eigenlijk ook wel gelijk mijn favoriet.

Het is yoghurt met creusli en diepvries fruit.

Deze keer ging ik voor bosbessen yoghurt met bevroren bosbessen.

En ik kan je nu al zeggen,het is echt heerlijk!


Het volgende is een lievelings tussendoortje van mij op het moment.

Het is eigenlijk heel makkelijk,groenten op een stokje.

Ik ben zelf niet zo’n groenten eter,ik hou niet van: spruitjes,spinazie,erwtjes en eigenlijk nog wel veel meer. Dit is een manier waardoor ik toch op een doordeweekse dag wel wat groenten binnenkrijg. Het lekkerst vind paprika,wortels en radijsjes. P.s:ook handig om mee te nemen naar school;)!


Nog een ontbijtje die ik echt heel erg heb leren waarderen de laatste tijd.

Ik wou al een tijdje havermout proberen en toen ik zag dat ze het met kaneel smaak hadden ,moest ik het wel meenemen.

Wat melk er bij gooien en twee minuten in de magnetron,en je bent klaar!

Dit vind ik erg lekker,vooral met appel of banaan erdoorheen;)

Als laatste weer een tussendoortje: diepvries fruit.

Ik ben de laatste tijd echt gek op diepvries fuit en eet bijna elke dag wel een heel doosje leeg.

Best grappig want de kersen die je hier boven op de foto’s ziet,vond ik eigenlijk helemaal niet zo lekker. Maar het gaat om het idee;)

Zelf vind ik bosbessen,mango en framboos het lekkerst!

Dit waren dan mijn favorieten ontbijtjes/tussendoortjes van het moment.

Er zal hier over een paar weken waarschijnlijk wel weer een update van komen.

Als je het leuk vond,laat dan even een reactie achter.

Liefs!

P.s dit is de yoghurt die ik graag eet:

Wat is jou dagelijkse ontbijtje?

Geef een reactie

