Mac lipstick mehr!

Hallo iedereen. I’m back!;)Het heeft even geduurd maar ik was gewoon niet zo in de stemming om te bloggen,en had daarbij weinig inspiratie.

Maar vandaag heb ik weer een gloed nieuwe review voor jullie!

En ja jongens,ik heb alweer mijn 2e mac lipstick aangeschaft!

Deze beauty had ik al een tijdje op het oog,maar wachtte nog even voor dat ik hem zou kopen. En vorige week toen de vakantie begon,besloot ik hem toch maat mee te nemen.


De verpakking is,zoals alle mac verpakkingen,heel mooi.

Basic,strak zwart-met hele miniscule glitters erin.

Zelf ben ik er wel fan van.


De lipstick heeft een prachtige bruin-roze kleur. Het is wel een echte nude kleur,maar is toch ìets opvallender dan de meeste mac nude’s zoals: Faux of Brave.

Door die iets donkere rood kleur die er door heen zit,vind ik hem nèt iets bijzonderder en zou en moest ik hem hebben.

De lipstick heeft een matte finish. Wat een beauty!


En dan het belangerijkste: de swatches.

De swatch zag er prima uit,en voelde tòtaal niet uitdrogend aan….

Ik ben zeker tevreden hiermee!

Swatches op de lippen:

Wauw wat is ‘ie toch prachtig!

Ik was erg benieuwd of de lipstick erg uitdrogend zou zijn op de lippen door de finish.

Maar dat was hij totaal niet! Hij voelt erg fijn en brengt totaal niet stroef aan.

Hij blijft zo’n 4 uurtjes goed zitten,en kan een kleine maaltijd en drankje zeker wel overleven. Ook iets fijns is is dat hij mooi geleidelijk vervaagt.

Eindoordeel:

Ik heb het natuurlijk al vaker gezegd maar: ik ben echt verliefd op deze nieuwe lipstick!

Ik vind hem prachtig en hij is super fijn in gebruik. Hij blijft lang zitten en voelt heel fijn aan. Een echte aanrader! 

Hoeveel mac lipsticks heb jij?

3 gedachtes over “Mac lipstick mehr!

Geef een reactie

