Essence sheer&shine lipstick 03 BFF

Ongeveer een week geleden vond ik het (zoals bijna elke dag) weer eens nodig voor een nieuwe lipstick.
Ik keek bij de Essence schappen en voornamelijk bij een lipstick lijn waar ik nog nooit eerder een lipstick van had: de sheer&shine lijn.

Ik was wel benieuwd naar deze lipsticks en er was èèn kleur die me erg aansprak…

Deze review ik vandaag voor jullie!

  
De sheer&shine lipsticks kosten €1,99 en zijn te koop bij o.a het kruidvat

   

   
Het is een framboos roze kleur. Ik vind de kleur erg mooi,niet te opvallend.

Swatches:

   

De lipstick is niet heel dekkend,maar dat kon je wel verwachten van een “sheer” lipstick.

De kleur vind ik zeker mooi,zowel in de huls als op de arm geswatcht.

Op de lippen:

   

  

  

  

 Ik vind de kleur echt prachtig op de lippen!

Een echte “my lips but better” kleurtje met een beetje rood door zich.

Ook voelt de lipstick erg comfortabel aan.

Het enige nadeel van deze lipstick is,is dat hij niet zo lang blijft zitten (ongeveer 2 uur).

Maar zeld vind ik het niet erg om hem bij te moeten werken…

Mijn mening:

Ik ben echt heel erg tevreden over deze lipstick!

Hij voelt fijn aan,geeft een mooie kleur,en is ook nog is hardstikke budget.

Een leuke en fijne lipstick!

Geef een reactie

