MOTW (Make Up Of The Week.

Hoi!

Vandaag even iets anders dan een review…

Ik heb voor jullie mijn make-up gefotografeerd mèt de producten erbij.

Het leek me wel leuk om te laten zien wat ik allemaal qua make ul heb gedragen deze week.

Ik heb foto’s gemaakt van woensdag 30 maart t/m woensdag 6 april.

Dat waren dus 7 dagen,maar ik draag in het weekend geen make up dus zul je maar van 5 dagen zien..

Enjoy en kijk mee!

  
Woensdag 30 maart:

   

  
    

    
     

Tja,jullie gaan veel foto’s zien….

Maar dit was de look die ik woensdag droeg….

Iets opvallends aan deze look is dat ik geen highlighter droeg;),dat draag ik namelijk gewoonlijk elke dag!

Nog iets opvallends zijn de ogen:

Ik heb een rood/roze kleur gemixt met een bruine kleur voor een warme look.

Ook heb ik een highlighter en een licht bruine kleur aangebracht.

Ik had ook niks op de lippen omdat ik de oogschaduw wel genoeg vond…

Verder had ik blush,mascara,concealer èn oogschaduw op….
 

De producten:

-Essence 3D Mono’s

-Babylips fresh mint

-Catrice glam doll mascara

-Catrice liquid camoflage concealer

-I heart make up blushing hearts

-Catrice eyeshadow base

   

 

Hier een paar foto’s van de producten…

Donderdag 31 maart:

   

    

 
Sorry,donderdag was ik vergeten foto’s te maken van mijn highlighter..

Gelukkig is de rest wel gefotografeerd!

Ik ben voor een  makkelijke ooglook gegaan met alleen 2 matte kleuren.

Een bruine matte kleur en een een beetje lichte caramel kleur..

Op de lippen heb ik een nude lipstick en als finishing touch heb ik wat highlighter en blush op.

Producten:

-Wet n wild vanitè eyeshadow palette

-Essence silky blush 060 autumn peach

-zelfde mascara en concealer

-Catrice ultimate stay lipstick  in a rosegarden

 -Mac soft n gentle

  

   

  
Vrijdag 1 april:

   

    
    
 
Vrijdag ben ik voor een vrij simpele look gegaan.

Ik focuste me meer op de lippen dan op de ogen (wat ik gewoonlijk doe…)

Ik heb een mooie felle roze kleur op de lippen en alleen wat mascara.

Verder heb ik concealer en highlighter op….

De producten:

-Zelfde mascara en concealer

-Mac soft en gentle MSF

-Mac chatterbox

   

Maandag 4 april:

  

    
    
   

Dit is de look die ik maandag droeg.

Ik had wel weer zin in wat meer kleur en heb een oranje/brons kleur aangebracht aan de buitenste ooghoek.

Verder heb ik een bruine kleur aan gebracht in de arcade boog en een wat lichtere kleur over de binnenste helft van me ooglid….

Verder ben ik gegaan voor matte lippen met een mooie roze kleur.

Het is een vrij warme oog look geworden,waar ik zelf wel van hou…..

De producten:

-Mac soft en gentle

-Catrice ultimate stay lipstick 060 floral coral

-Zelfde concealer en mascara

-Only you eyeshadow palette

-black onyx eyeshadow palette

-Catrice eyeshadow base

Dinsdag 5 april:

   

    
   
Dinsdag besloot ik voor een wat makkelijkere look te gaan…

Ik droeg geen concealer maar wel wat poeder.

Verder had ik mascara,wat highlighter en een lipstick op.

Omdat ik ging sporten leek het me handig om geen lagen make up te dragen omdat ik dat er dan toch wel af zou zweten.

Maar laten we verder gaan met de producten die ik heb gebruikt!

Producten:

-Zelfde mascara

-Essence longlasting lipstick in 13 love me

-Essence Soo glow! Highlighter in 10 look on the bright side

   

    
 
Dat was dan mijn MOTW artikel voor jullie!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien en laat zeker even een reactie achter als je dit nog èèn keer wilt zien verschijnen op mijn blog!

Tot de volgende keer,doei!

Geef een reactie

