Favorieten van de maand: Maart 2016❤️

  Vandaag is een keer iets anders dan maar elke keer een review: Een favorieten van de maand!

Het zijn niet hèèl veel producten,maar er zitten wel een paar hele mooie dingetjes bij…

Ik wil dit in het gevolg eens in de ongeveer drie maanden doen,zodat ik wat meer producten heb om te laten zien.

Maar nu genoeg gekletst: door naar de favorieten!

  
Primark super matte liquid lipstick:

   

 
Deze liquid lipstick die ik laatst bij de Primark heb gekocht is echt AMAZING…

Hij bleeft perfect zitten,zelfs na een flinke maaltijd.

Ook vervaagt de kleur mooi geleidelijk èn ondanks dat hij mega matt is,voelt hij prettig aan op de lippen.

Love it!

Lush lipscrub:

   
   
Toen ik een maandj geleden langs ging bij de lush zag ik voor de zoveelste keer de heerlijke lipscrubs liggen.

Ik wou er al erg lang een,maar vond ze altijd een beetje prijzig…

En toen de “bubblegum” lipscrub er niet was,was ik lichtelijk teleurgesteld…

Maar toen ik nog wat verder de winkel in liep zag ik deze lipscrub liggen.

En o,wat ben ik er nu blij mee!

Me lippen worden er super zacht en de velletjes zijn gelijk verdwenen.

En ook de smaak kan er zeker zijn 😉

De lipscrub is te koop bij de lush store voor €9,65

Mac Soft En Gentle

   

 
  En natuurlijk kan deze prachtige highlighter niet ontbreken aan mijn favorieten van de maand.

Sinds ik hem heb (ongeveer 5 weken) heb ik hem bijna èlke dag gedragen..

En ik ben daarom ook een beetje bang dat deze prachtige gebakken highlighter snel platjes zal gaan worden…

Maar ja,dat is toch altijd wel een teken dat hij het geld zeker waard is!

Een dikke favoriet…… Nu al!

Mac soft en gentle is te koop bij de Mac store voor €29,50.

I Heart Make Up Chocolatebar Palette:

   

    
😍😍😍 
Alsof èèn er nog niet genoeg was…

Buiten mijn geliefde witte chocolade palette heb ik sinds kort ook de bruine chocolade variant van dit leuke palette.

De pigmentatie van zoal de matte als shimmer kleuren zijn fantastisch.

Er zitten in dit palette wat gewaagde kleuren (zoals: groen,paars rood/bruin etc.),maar o wat zijn ze mooi!

Ik gebruik vooral de nude kleurtjes hier van veel,en met veel plezier.

Prachtige looks mee te maken,een dikke like!

Het chocolatebar palette van I heart make up is te koop bij o.a sommige kruidvat fillialen.

De “beautysponge”:

   

    
    

Deze beauty sponge (een dupe van de beautyblender) kocht ik laatst bij de H&M.

Ik was al erg lang benieuwd naar zulke beautysponges maar vond de beautyblender altijd erg prijzig.

Dus toen ik deze sponge tegen kwam,moest en zou ik hem meenemen.

En nu ik hem heb,o wat is deze fijn zeg!

Hij blend de concealer perfect uit,en ook poeder aan brengen gaat er erg goed mee.

Ik ben dus erg te spreken over de werking…

En dat voor slecht €2,99?!?!

Ik gebruik hem elke dag,en ben mischien zelfs wel overtuigd om de echt beautyblender eens aan te schaffen;)

Deze beautysponge is te koop bij H&M voor €2,99

Notenmix:

   

 

En als laatste heb ik voor jullie iets in het rijtje: Food.

Ik ben nooit echt een noten eter geweest,ik vond de smaak gewoon niet zo bijzonder.

Totdat ik het een tijdje terug maar eens weer ging proberen…

Noten zitten vol vitamine,het is een bron van energie,en ze voorkomen grotendeels infecties en dergelijke.

Voor het sporten neem ik altijd een handje en heb gelijk een bron aan vezels naar binnen gewerkt.

Ze zijn erg lekker,voedzaam en een echte favoriet!

Dat waren dan mijn favorieten van de maand Maart!

Het waren er niet erg veel,maar de producten die ik hier laat zien,zijn echt geweldig!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden zo ja,laat dan even een reactie achter!

Wat is jou favoriete make-up product?

 

2 gedachtes over “Favorieten van de maand: Maart 2016❤️

Geef een reactie

