Essence long lasting lipsticks 16 i am yours! & 17 i love cakepop❤️

Vandaag alwèèr een review voor jullie (sorry guys!).

Ik weet dat dit er veel achter elkaar zijn maar er zijn gewoon waren gewoon wat producten die ik nieuw had en graag wou laten zien.

En omdat ik nu 2x een artikel per week plaats,word het ook iets lastiger om veel verschillende dingen te doen op mijn blog.

Maar als je iets weet wat je graag zou willen zien op mijn blog,let me know!

Maar eerst gaan we door naar de lipsticks!

  
   
 
Ik heb de twee kleuren 16 I am yours! En 17 I love cake pop.

De kleuren komen vooral op de eerste foto,niet zo goed over,maar op de swatches zijn de kleuren wat duidelijker.

Nummer 16 is een mooie rood/bruine kleur. Een mooie kleur voor de koudere dagen…

Nummer 17 is juist erg mooi voor de zomer! Fel roze…

  
Waarschijnlijk kennen jullie allemaal de longlasting lipsticks van essence wel.

De lipsticks zijn erg romig,goed gepigmenteerd en kosten een prikkie.

Zelf ben ik daarom ook erg fan van deze budget lipsticks!

De lipsticks zijn te koop bij o.a Het Kruidvat voor €2,39 per stuk.

Swatches op mijn arm:

  

Swatches met flits:

  

De kleuren komen een stuk feller over met flits,maar daar kun je wel nèt iets beter de echte kleuren zien….

De lipstick hebben prima pigment en voelen erg zacht aan.

Laten we doorgaan met de swatches op de lippen!

Nummer 16 I am yours!:

   

   
Een mooie nude kleur die ook iets roods in zich heeft. Erg mooi!

Nummer 17 I love cake pop:

   

   
Een felle,zomerse,roze kleur. Leuk!

Conclusie:

Ja ik ben erg tevreden met deze lipsticks…

Het zijn 2 totaal verschillende kleuren,maar allebi vind ik ze een mooie toevoeging aan mijn stash!

Ze blijven zo’n 2/3 uur zitten,mits je eet of drinkt.

Niet heel lang,maar dat verwacht ik ook niet voor zulke romige en toch ook wel goedkope lipsticks.

Wat is jou favorieten lipstickmerk?

Geef een reactie

