Essence silky touch blush 80 autumn peach

Toen ik vorige week naar de kruidvat ging (je weet wel,gewoon om een beetje make up te bekijken ;)) liep ik langs de kortingsbakken.

Meestal zie ik daar niet zo heel veel mooie producten liggen,maar deze keer viel mijn oog op deze mooie blush.

Ik had nog geen blush van de “silky touch” lijn en werd toch wel erg benieuwd naar deze blush.

Hij heeft een aparte perzik/koraal kleur met subtiele gouden glans.

Kijken jullie mee?


  

De print op de blush vind ik erg leuk.

Wat het moet voorstellen weet ik niet,maar het bevalt me wel.

Zoals ik al zei had ik nog geen blush in een koraal/perzik kleur en het leuk me wel leuk om het eens te proberen…

De blush lag dus in de kortingsbakken en was daardoor afgeprijsd naar €1,50.

Dus als je hem ook wilt,zou ik opschieten!

Nu gaan we verder naar de swatches:



De swatches zien er prima uit.

Het is pigment is niet heel goed,maar dat vind ik ook niet erg met een blush.

Hij is wel iets poederig,maar niet overdreven erg.

Er zit een subtiele glans over heen die ik ook erg mooi vind.

Op de wangen:


Conclusie:

Ik vind de essence silky blush in 080 autumn peach erg mooi.

Hij is goed aanwezig op de wangen,en ook een plus punt is dat hij goed optebouwen is.

Dat zorgt ervoor dat je niet gelijk clowns wangen heb….

Je ziet subtiel de gouden glans die de blush voor mijn part echt afmaakt.

Ja,ik ben tevreden!

Wat is jou favorieten blush?

Laat het me weten!

Geef een reactie

