Maybelline big eyes eyeshadow palette❤️

Hoi!

Ten eerste: ik wil voortaan twee artikelen per week plaatsen.

Het leek me wel leuk om wat actiever te zijn met mijn blog dus vandaar!

Maar nu verder met de review!

  
Ik heb vorige week dit leuke palette van maybelinne gekocht.

Ik had een cadeaubon en dacht:waarom ook niet 😉

De kleuren spraken me erg aan en ik wou het palletje graag voor jullie reviewen!

   
   
  Het palette ziet er niet erg bijzonder uit. 

Strakzwart,met de naam van het palette erop bedrukt.

Je krijgt er een basic sponsapplicatortje bij.

Zwlf gebruik ik die niet,maar het is altijd handig!

Ik heb het palette trouwens gekocht bij de bigbazar voor ongeveer €3,99.

Stukken goedkoper dus dan bij het kruidvat of de etos bijvoorbeeld.

Maar iedergeval: fijn formaat,mooi palette en leuke kleurtjes.

  
Het palette bestaat uit 4 kleuren: een wit/goude highlighter,een aparte oranje/baksteen kleur,een mooie oud roze en een bruine kleur.

Allemaal shimmer,geen matte kleuren.

Wel mooie variatie!

   
 De pigmentatie vond ik nog best verassend….

De oogschaduws voelen zacht aan en zijn niet korrelig,heel fijn!

Look met het palette:

        
Wel een beetje moeilijk om te laten zien maarja….

Maar de kleuren blenden erg mooi en zijn goed aanwezig op mijn ooglid.

Ja ik ben fan! Een mooie toevoeging aan mijn stash;)

Dankjewel voor het lezen!

Wat is jou lievelings oogschaduwpalette?

Geef een reactie

