Pakketje Shizzie.nl❤️

Toen ik donderdag uit school kwam zag ik een leuk pakketje op de deurmat liggen.

Het was zo leuk verpakt dat ik het zeker wist: het was een pakketje van Shizzie.nl!

P.s lees tot het eind voor een leuke kortingscode!

  
Shizzie.nl vroeg aan mij of ze een pakketje mochten op sturen,met wat van hun mooie sieraden.

Natuurlijk zei ik ja en heb gelijk wat sieraden uitgekozen die ik wel wou ontvangen!

Een nog geen week later lag dit leuke pakketje op me te wachten.

De verzend tijd duurt ongeveer (nadat het is opgestuurd) èèn à twee dagen(?!).

Super snel dus,en daardoor kon ik gelijk aan de gang met een artikel voor jullie!

Maar zoals ik al zei: is het pakketje niet leuk ingepakt?! Erg schattig.

Ik kon niet wachten om het pakketje open te maken en te kijken.

Aan de onderkant zit het pakketje vast met blauwe tape.

Het zat goed vast,maar het is me gelukt het open te krijgen!

   

 Toen ik het pakketje open maakten zag ik dit leuke zakje liggen en een visite kaartje van shizzie.

Zoals je kunt zien op het kaartje kun je Shizzie.nl volgen op Instagram en Facebook.

Maar dan verder naar het leuke zakje: super cute!

Het zakje is licht blauw met stipjes,ook zit er een leuk,roos strikje op.

Een heel leuk detail!

  

 
Toen ik het zakje open had gemaakt,zag ik 4 zakjes met sieraden er in.

Ik ga ze stuk voor stuk laten zien+ hoe ze bij mij staan!

  
Laat ik beginnen met deze oorbellen.

Het zijn gouden oorbellen in de vorm van bladeren.

Ik vond ze er super leuk uitzien op de site,en ze waren slechts €1,25 (?!).

   
 Ik vind ze zooo leuk!

Ik had nog niet van zulke oorbellen en vind ze erg leuk.

Ze staan erg mooi,en zitten fijn!

Ben er nu al blij mee:)  
Toen ik het volgende zakje opende,kwam dit schattige kettinkje eruit.

Het heet “de bijenkorf ketting” en is in de vorm van een (duh….) bijenkorf.

Ik vind hem erg leuk en zo’n klein kettinkje kan nèt iets extra’s geven aan je outfit.

Vooral gecombineerd met een wit of zwart t-shirtje vind ik hem super leuk.

Het kettinkje kost slechts €2,75.

   
   
Ik vind hem erg schattig..

Hij is lekker subtiel (hou ik wel van) maar toch erg leuk.

I like it!

  
Ook dit subtiele kettinkje vind ik wederom erg schattig.

Het is een ziver kettinkje met een pijltje.

Hij is vrij kort,maar dat vind ik juist wel leuk.

Dit kettinkje was maar €2.25 (?!)

   
   
Wauw,erg leuk!

Ik vind het een heel mooi kettinkje en het past vrij wel overal bij.

Ik ben erg enthousiast!

   
 
Ook leek het me wel leuk om een ring te bestellen,dus dat deed ik.

Ik koos voor deze (wederom met een pijl) leuke ring.

Deze was €1,65 en ik was erg benieuwd of hij goed zou zitten,mooi zou zijn etc.

De ring ziet er iniedergeval al erg leuk uit!

P.s als je die roze vlek zit op de ring,ik heb perongeluk de ring onder de kraan gehad,niet doen dus! 

Gelukkig zie je het niet als ik hem om heb…

  
Het was een beetje lastig om de ring om te laten zien op de foto..

Maar het is gelukt! Ik vind hem erg leuk en lekker simpel.

Hij zit ook erg fijn.

Super blij mee!

  
Als laatste maar zeker niet te min: een choker!

Ik wou al heel lang een choker,maar kon hem nooit ergens vinden..

Dus toen ik deze op de site zag voor maar €0,95,like whaaat?!?!

Moest en zou ik hem hebben  (haha).

De kwaliteit voelt erg goed aan en ik was super benieuwd hoe hij zou staan.

   
 
Wauw,ik vind hem nu al geweldig.

Zeker mijn favoriet van dit alles!

Het staat erg stoer,maar ook heel mooi.

Hij zit perfect,niet te groot niet te klein…

Ik ben er super blij mee,bedankt shizzie!

Ik vond het erg leuk om deze samenwerking te doen met shizzie.nl!

Ik ben erg blij met de sieraden en ga ze zeker weten vaak dragen…

Ik heb ook nog een leuke verassing voor jullie,namelijk: 

Jullie kunnen nu jullie sieraden bij shizzie bestellen met 10% door de kortingscode: beautymetsam te gebruiken….

Wat zijn jullie favorieten sieradenwebshops/winkels?

Geef een reactie

