De dagelijkse make up van…… Sanne!

Jullie kennen misschien de lieve blogger en youtuber Vera wel.

Zij heeft een serie op haar blog genaamd: In het make up tasje van….

Ik vond dit een hele leuke serie en kreeg een idee om iets vergelijkbaars te doen.

Daarom heb ik bij deze de eerste aflevering van : De dagelijkse make up van…..!

In deze serie wil ik jullie steeds iemand anders haar dagelijkse make up laten zien.

Vandaag begin ik met Sanne.

Sanne vroeg mij of ze voor mijn blog mocht bloggen en ik vond het wel een leuk idee.

Lagen we beginnen!

Sanne:“Laat ik beginnen met iets over mijzelf.

Nouja,ik ben Sanne en ik ben 15 jaar.

Mijn hobby’s zijn dansen en make up.

Met dansen doe ik hip hop,verder ben ik wel echt verslaafd aan blogs lezen&dat soort dingen!”


Sanne:“Make Up Revolution ultra eyeshadows beyond flawless palette.

Een mooi oogscaduw palette met mooie kleuren!

Een paar nude kleuren,maar ook een paar met veel glans.”

Sam:Wauw het palette ziet er mooi uit Sanne!

Sanne:“Catrice camouflage cream in 010 ivory.

Ik vind dit product erg fijn!

Ik gebruik hem meestal om oneffenheden mee te bedekken.

De concealer is compact,maar wel heel romig.”

Sam:Zelf ben ik ook erg fan van Catrice concealers,moet deze misschien maar eens uitproberen….

Sanne: “Catrice Prime and Fine mattifyimg powder in 010 translucent.

Ik kan echt niet zonder dit product!

Door dat hij transparant is,laat hij geen witte vlekken op je gezicht achter.

De poeder zorgt ervoor dat je niet gaat glimmen,en geeft een mooi matt effect!”.

Sanne: “Rimmel Londom stay matte powder in 005 silky beige.

Echt een hele dekkende poeder,blijft lang zitten&blend mooi met de foundation.

Èn zorgt ervoor dat je niet gaat glimmen….. Super handig dus!”

Sanne: ” De Maybeline NewYork fit me foundation 115.

De perfecte kleur voor mijn huid&maakt de huid mooi egaal.

Ook geeft hij een goede dekking voor oneffenheden!”


Sanne : Catrice multi colour blush in 060 strawberry frapucinno.

Heel jammer dat deze blush niet meer te koop is!

Deze behoort zeker bij mijn everyday make-up.

Er zitten vier verschillende kleuren in het doosje waardoor je mooi kunt opbouwen en kan variëren.”

Sam:Deze blush heb ik zelf ook,vind hem erg mooi!

Sanne: ” Maybeline NewYork babylips cherry me.

Deze babylips geeft een mooie rode kleur&ziet er ook nog eens natuurlijk uit!”


Sanne: “Miss sporty studio lash mascara.

Hele fijne mascara. Geeft veel volume,helaas moet ik wel zeggen dat hij vrij erg klontert. Maar de mascara blijft wel heel goed zitten!”

Sam: Mischien moet ik ook maar eens een Miss Sporty mascara gaan uitproberen…..

 

dit was dan de eerste : de dagelijkse make up van…

ik hoop dat jullie het leuk vonden.

 

wat is jou dagelijkse make up?

Geef een reactie

