Mac Chatterbox❤️

Ongeveer zo’n 2 weken geleden kocht ik mijn eerste Mac lipstick.

Ik wou er al verschrijkkelijk lang eentje maar heb het altijd toch maar niet gedaan…

Want tja, €19,50 is toch best een inverstering voor een lipstick.

Maar gelukkig heb ik er eentje kunnen bemachtige,en o wat ben ik blij dat ik deze nu in mijn make up stash heb!

Benieuwd wat ik ervan vind? Lees dan even verder….
  
 
Alleen de verpakking van de Mac lipstick is al prachtig…

Mat zwart en kogel vormig.

De lipstick sluit ook nog eens magnetisch,de verpakking voelt heel stevig.

Een hele chique verpakking voor een chique lipstick!

P. S als je goed kijkt,kun je zien dat de verpakking van de Mac lipstick kleine subtiele glittertjes heeft,erg leuk!

  
   

 De kleur is dus chatterbox hij heeft een enkele amplified finish.

Chatterbox is een mooie,felle maar draagbare roze kleur voor elke dag.

Ik denk dat de lipstick vooral heel mooi is in de zomer!

Mac lipsticks zijn te koop in de Mac store in amsterdam&in verschillende douglas fillialen.

   

   
Nog een paar foto’s van deze prachtige lipstick…..

De swatches op mijn arm:

  

De lipstick voelt heel romig aan.

Er komt ook erg veel kleur van af als ik slechts èèn keer met de lipstick over mijn arm ben gegaan.

De lipstick beloofd nu al veel goeds……

Swatches op mijn lippen:

  

  
Wauw,dit is nu al èèn van mijn favoriete lipstick!

De lipstick glijd echt over de lippen,zo romig is ‘ie!

Hij blijft erg lang zitten en vervaagt gelijkmatig,waardoor je geen clownsmond krijgt…

Het is een hele mooie zomerse kleur die ik vast nog vaak ga dragen.

Ja,ik ben zeker fan!
Wat is/was jullie eerste mac lipstick?

 

2 gedachtes over “Mac Chatterbox❤️

Geef een reactie

