Essence stash flash❤️

Hallo allemaal!

Vandaag laat ik jullie mijn essence stash zien.

Het is best veel dus laten we maar gelijk beginnen!

  
Ik heb een hele bak vol…

Essence is ver weg samen met catrice mijn favorieten make up merk.

Het is betaalbaar,en vaak leuk en van goede kwaliteit.

Ook de limited editions van essence vind ik erg mooi!

  
  Als eerste de lipsticks.

Ik heb 5 essence lipsticks,allemaal van de “longlasting” lijn.

Ik vind de lipsticks erg fijn en ze zijn super betaalbaar (€2,39?!).

   
   
Ik heb deze 5 kleuren.

De 2e is vervaagt maar dat was de kleur 07 natural beauty,mijn eerste essence lipstick overigens.

Nummer 16&17 heb ik net nieuw maar vind ik nu al geweldig.

Alle kleuren zijn echt een aanrader maar vooral nummer 07,13&16.

  
Verder heb ik nog 3 blushes van essence.

De 2 blush up! Blushes zitten in de vasten collectie en zijn dus nog gewoon te koop.

De cinderella blush was een limited edition en is helaas niet meer te koop.

Wel zijn alle 3 de blushes erg fijn!

  
En dan denk ik wel mijn favorieten make up product: highlighter.

Ik heb er 4,eigenlijk 3 want de sunclub van essence is meer een bronzer,maar tel ik toch maar als highlighter door alle glitters die er in zitten…..

Verder heb ik nog de 2 soo glow! Cream highlighters die in poeder veranderen op je huid.

Deze vind ik echt prachtig! Vooral de goude variant.

Ook heb ik de welbekende highlighter uit de merry berry collectie.

Dit was de limited edition lijn voor de winter 2015/2016.

Deze is goud en heeft een prachtige glans.

  
Dan oogschaduws.

Als ik eerlijk ben vind ik essence oogschaduws uit de vaste collectie niet heel bijzonder.

Ik vind ze niet echt goed gepigmenteerd en vallen snel weg op de oogleden.

Maar deze oogschaduws van de essence 3D eyeshadow lijn vind ik echt super fijn!

Ze hebben een goede pigmentatie en zijn makkelijk mee te werken op het ooglid.

O,en als je de namen van alle producten wilt weten,moet je even verder lezen want die staan in het einde van het artikel.

Maar iniedergeval,erg fijne oogschaduws.

En als je ze nog wilt,moet je even opschieten want ze gaan uit het assortiment.

Wat wel betekend dat ze in de kortingsbakken liggen (bij mijn kruidvat waren ze dan €1,50!).

  
Dan gaan we door met de mascara.

Ik heb twee essence mascara’s.

Over het algemeen vind ik essence mascara’s best prettig werken.

Ik gebruik deze twee mascara’s niet veel meer omdat ik laatst een nieuwe mascara heb gekocht (review daarvan volgt nog).

Maar deze mascara’s zijn best fijn,en een aanrader als je op zoek bent naar een goedkope maar fijne mascara!

  
Ook heb ik twee eyeliners van essence.

Deze vind ik allebei wel fijn maar blijven niet erg lang goed.

Ze worden als snel minder zwart en gaan daardoor minder lang mee.

Wel zijn ze allebei erg precisie.

  
Daarnaast heb ik ook nog een oogschaduwpalette van de “all about….” Lijn.

Deze vind ik persoonlijk niet zo fijn,omdat het pigment niet zo goed is en de kleuren weg vallen op het ooglid.

De oogschaduw basis daarintegen vind ik wel fijn.

Ik gebruik deze niet vaak,omdat ik een van catrice heb die ik nèt iets fijner vind.

Maar hij is prima voor als je een budget oogscaduw basis zoekt.

  
Het op een na laatste wat ik jullie ga laten zien zijn mijn essence lipglosses.

De peachy/koraal kleur heb ik al best lang en is de naam al helemaal van af gesleten…

Deze draag ik niet heel vaak meer maar is voor in de zomer nog wel mooi.

De lip candies is iets wat nog niet heel lang verkocht word (al wel een tijdje maar nog geen jaar ofzo).

Ik vind het opzich wel een fijn product.

Hij voelt erg verzorgend (er zit ook aloë vera in) en totaal niet plakkerig.

De kleur vind ik niet zo bijzonder en op de lippen zie je die ook niet echt.

Verder wel een fijn product!

  
Als laatste heb ik wat over gebleven producten.

Als eerste de concealer die ik best fijn vind!

Hij dekt goed en blijft lang zitten.

Deze heb ik een lange tijd bijna elke dag gedragen maar heb ik de laatste tijd iets meer links laten liggen (oeps…..).

Het oogpotlood is eigenlijk ook wel prima.

Zwart,intens en blijft ook wel lang zitten.

Niet heel bijzonder maar wel fijn…

Dan heb ik nog de all about matt powder.

Deze vind ik echt super fijn en heb ik al een keer opgemaakt (dit is mijn 2e).

Hij maakt mijn gezicht goed matt en zorgt dat ik niet opeens begin te glimmen.

Erg fijn en betaalbaar!

En als aller aller laatste: een oogschaduw kwast.

Deze vind ik best wel fijn en heb ik een keer in de korting gekocht.

De haartjes zijn niet heel zacht maar zorgen er wel voor dat oogscaduw goed te zien is op mijn oogleden.
Dit waren dan al mijn essence producten.

Hier alle namen:

Blushes:

-blush up!  Nummer 10 heat wave

-blush up! Nummer 20 pinky flow

-cinderella blush nummer 01 so this is love

Highlighters:

-Merry berry highlighter nummer 01 i love my golden pumps

-soo glow! Highlighter nummer 10 look on the brightside

-soo glow! Highlighter nummer 20 bright up your life

-Sun club bronzing highlighter 02 sun glow

Oogscaduw:

-3D oogscaduw nummer 01 irresistible fox-trott
-3D oogscaduw nummer 03 irresistible choco cupcake

-3D oogscaduw nummer 08 irrestistible vanille latte

-Essence eyeshadow nummer 74 peach beach

Oogscaduwpalette:

-all about candies nummer 02 candies

Dit was dan mijn essence stash flash!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden en laat een reactie achter als je dat leuk vind.

En laat het me even weten als er nog producten zijn waar je een review van wilt zien.

Xoxo Sam

Geef een reactie

