Shoplog+Review nieuwe make up❤️

Vorige week ben ik naar de stad geweest,en zoals altijd kom ik niet met legen handen terug.

Ik heb wat nieuwe make up producten gekocht en het leek me wel leuk om die aan jullie te laten zien.

Dus bij deze!

  
Ik heb in totaal 4 nieuwe make up producten gekocht.

Essence duo eyeshadow (naam staat er niet op) :€1,50 (korting)

Catrice mono eyeshadow 750 new in brown :€1,00 (korting)

Max&More contour palette: €2,50

W7 chunky lips lip crayon (Spontaneous):€2,39

   
 
Als eerste heb ik deze mono oogschaduw van essence gekocht.

Ik zag hem in de opruimbakken liggen en vond hem zò mooi dat ik hem wel mee moest nemen.

Ik vond de kleuren er erg mooi uitzien.

Vooral de highlighter had een erg mooie glans en zag er prachtig uit..

De vormgeving vind ik trouwens ook erg mooi!

Hij was afgeprijsd van €2,69 naar €1,49,dus dat was ook mooi meegenomen..

   
 
En ook de swatches stelde me niet teleur..

Zowel de gouden als de highlight kleur hebben een prachtige glans.

Ik ben hier erg tevreden over!

    

  
Zijn kleur als deze van catrice had ik eigenlijk nog niet…

Het is een erg aparte bruinen kleur met mooie glitters.

Ook deze was in de korting en maar èèn euro!!

Ik was er erg benieuwd naar en nam hem dus maar mee.

   
 
Op de swatches is de kleur beter te zien…

Hij is prima gepigmenteerd en heeft echt een hele mooie kleur.

Ook met deze ben ik erg blij!

   
 
Dan gaan we verder met het w7 lipcrayon.

Ten eerste moet ik zeggen dat de kleur hèèl fel is..

Op de foto’s straks is het niet zo goed te zien maar in het echt is ‘ie echt fel!

De verpakking vind ik niet heel interessant.

Wel handig is dat de verpakkimg de kleur is van het potlood zelf!

   
   Aan de swatches kun je misschien wel zien dat het potlood vrij romig en glanzend is.

Maar daardoor is het potlood ook erg goed gepigmenteerd en totaal niet stroef.

Aan het einden zal ik jullie ook looks laten zien die ik heb gemaakt met de producten!

 Als laatste heb ik nog het contour palette.

Deze heb ik bij de action gekocht voor €2,50(?!).

Voor de prijs kon ik hem niet laten liggen dus wou hem wel graag uittesten.

De verpakking is heel basic,zwart met witte letters.

De 4 kleuren zien er allemaal wel prima uit.

De bronzer is niet te oranje (lijkt door het effect van de foto wel zo….) en de contour kleur ziet er ook prima uit!

Swatches:

  
De poeder zijn niet heel gepigmenteerd….

Ze zijn vrij poederig en vervagen snel.

Jammer,gelukkig kun je de poeder wel opbouwen!

De Lippen:

  
De oogschaduw:

  

Volledige look:

    

De oogschaduws waren erg fijn om mee te werken en waren goed te zien op mijn ogen!

Ook de lipkleur vind ik GE-WEL-DIG!

Hij voelt heerlijk romig aan, heeft een vrolijk kleurtje èn blijft verassend lang zitten:wel zo’n 3 uur.

Na het eten moet je de kleur wel even bijwerken maar daar heb ik geen problemen mee.

Ik ben erg blij met mijn nieuwe producten en ga ze vast nog vaak gebruiken!

Dit was dan de shoplog.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot de volgende keer,doei!
 

2 gedachtes over “Shoplog+Review nieuwe make up❤️

Geef een reactie

