Review❤️ Only You eyeshadow palette

Hoi,

Vandaag heb ik een review van een oogschaduw palette die ik vorige week bij de ici paris xl heb gescoord.

Het palette is van Only You en het leek me wel leuk om hem aan jullie te laten zien.

Dus laten we beginnen!

  
Zoals je misschien wel kunt zien is het palette van een best wel klein formaat.

Alleen de vormgeving vind ik al erg schattig,een leuk sterretjes patroon van goud.

Het formaat zoals ik al zei,is erg handig en compact,zodat je het makkelijk mee kan nemen op reis of dergelijken.

   

 
Het palette bevat voornamelijk shimmer kleuren maar ook 2 matte bruin tinten.

Mij favoriete kleur is de 4e: de oranje/goude shimmer.

Alle kleuren spreken me erg aan en zijn geschikt voor elke dag.

Mooie kleuren dus,laten we doorgaan naar de swatches!:

  
Het pigment is erg goed!

Zowel de shimmer als matte kleuren zijn goed gepigmenteerd!

Ik ben erg tevreden over dit palette!

Het Only You palette is te koop bij Ici Paris XL voor €3,99

Een gedachte over “Review❤️ Only You eyeshadow palette

Geef een reactie

