Stapelreview “3 nieuwe lipsticks”

Vandaag heb ik een stapelreview voor jullie!

Ik heb 3 nieuwe lipsticks gekocht en leek het me wel leuk om ze alle drie in èèn keer te reviewen.

So let’s begin! 

  
De lipsticks lijken eigenlijk allemaal op elkaar,het zijn allemaal roze tinten.

Ze verschillen van budget naar iets duurder.

     
 
De eerste kleur is 060 floral coral van de ultimate stay lijn van catrice.

Het is een hele mooie subtiel roze kleur.

Hij is vrij mat dus ik zou wel aanraden om er een lipbalsem onder aan te brengen.

O en nog een leuk feitje: hij rijkt erg zoet naar vanille of zo iets,erg lekker!

   
 
Dan maar gelijk door naar de andere catrice lipstick.

Dit is 370 In A Rosegarden een mooie nude roze kleur met een beetje een bruinige ondertoon.

Deze lijkt een beetje op de vorige kleur maar is een stuk bruiner en toch meer echt nude.

Deze is niet mat en voelt erg prettig aan op de lippen.

   
 
Dan de laatste lipstick.

Dit is een lipstick van een merk waar ik verder nog geen make up van heb….

Deze lipstick is van het mer BE Make Up,in de kleur 008 Magnetic.

Deze lijkt op de foto ook weer op de andere twee lipsticks maar in het echt en op de swatch foto kun je wel duidelijk zien dat deze lipstick veel meer neigt naar de koraal roze kant.

Hij is heel erg creamy en voelt ook weer erg fijn aan op de lippen.

De swatches:

 
Van boven naar onder:

-Catrice ultimate stay 060 floral coral

-BE Make Up 008 magnetic

-Catrice ultimate colour lipstick 370 in a rosegarden

Op de foto kun je duidelijk het verschil zien tussen de drie lipsticks.

De lipsticks zijn alle drie goed gepigmenteerd en de onderste 2 zijn ook erg creamy.

Swatches op de lippen:

Catrice Ultimate Colour 370 In a rosegarden:

  
BE Make Up 008 magnetic:

  
Catrice Ultimate Stay 060 Coral Floral:

  
Alle 3 de lipsticks vind ik erg mooi en fijn!

Mijn favorieten is in a rosegarden van catrice,maar ook de andere 2 vind ik heel leuk!
Dit was dan de stapel review van mijn 3 nieuwe lipsticks.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden en er iets aan hadden.

Tot de volgende keer,doei!

Geef een reactie

