Max&More: Absolute Nude Palette

Een oogschaduw palette met matte&shimmer nude kleuren,voor nog geen €1,99,dat klinkt onmogelijk toch?!…

Niet dus,want max&more (action eigen merk) make-up heeft het voor elkaar gekregen!

Het palette dat ik jullie vandaag namelijk ga laten zien heeft 12 nude kleuren,die varieren van shimmer tot mat,voor slechts €1,79!!!

Ik zag het palette liggen en kon het nièt laten om het mee te nemen…

Ik bedoel come on,niemand kan dat toch weerstaan?!

Wil jij weten of dit palette je geld waard is? Kijk dan maar even mee!

  

Dit is hem!

Ten eerste: de verpakking vind ik er erg chique uit zien,action word daar steeds beter in naar mijn mening.

Hij sluit magnetisch wat ik erg handig vind,verder is ‘ie doorzichtig met een zwarte rand,i like it!

  Met de kleuren kun je veel verschillende kanten op.
Je kunt gaan voor een nude every day look met de eerste 6 kleuren,en met de laatste 6 kun je ook de party kant op.

Veel shimmer,10 om precies te zijn,en 2 matte kleuren,dat zijn silk en sand.

  

Frost-een mooie highlight kleur voor onder het wenkbrauw bot en in de ooghoek.

Vanille-een geel/witte shimmer kleur.

Silk- een bruin/oranje matte kleur,mooi in de grease.

Rosé-na silk mijn lieveling van deze 4,een mooie roos goude kleur.

  

Sand-een matte lichtbruine kleur.

Taupe-een aparte groen/bruin/goude kleur.

Copper-een echte goud met bruine ondertoon.

Dreamer-samen met sand mijn favoriet van deze 4,een roze shimmer kleur,nice!

  

Espresso-een bruine shimmery kleur.

Olive- een aparte groen shimmery kleur.

Midnight-een zwart/grijze kleur met shimmer.

Lagoon-een donker blauwe shimmer kleur.

Hiervan vind ik espresso het mooist!…

De swatches:

  

Frost-Vanille-Silk-Rose

  
Sand-Taupe-Copper-Dreamer

  
Espresso-Olive-Midnight-Lagoon

Over het algemeen verassen de kleuren me positief!

De shimmers hebben goed pigment naar èèn veeg.

De matte zijn iets minder gepigmenteerd,maar zijn makkelijk op te bouwen.

Ik ben er erg enthousiast over!

Het palette is te koop bij action voor slechts €1,79

Ik hoop dat jullie het leuk vonden en/of er wat aan hadden.

Tot de volgende keer!

2 gedachtes over “Max&More: Absolute Nude Palette

Geef een reactie

