Nagellak stash(opruimen)!

Vandaag ga ik  jullie mijn nagellak stash laten zien èn opruimen.

Dus laten we beginnen!

  
Mijn nagellak zit in een grote gouden doos van de action.

Ik heb niet erg veel nagellak maar toch teveel kleurtjes die ik niet of nooit gebruik.

In totaal heb ik 74 nagellakjes (voordat ik mijn stash opgeruimd heb.)

Ik ga de categoriëen indelen op merk

Zodat jullie ook gelijk me nagellak “stash” kunnen zien.

Dus kijk gezellig even mee!

  
Ik begin met Essence,hier heb ik namelijk de meeste nagellak van, 13 om precies te zijn (er ligt er èèn niet bij).

Zelf ben ik erg fan van Essence nagellak.

Ze zijn erg fijn en erg betaalbaar!

Als je de naam van de nagellak wilt weten moet je het even achterlaten in de comments ;).

  
Dit zijn de nagellakjes die ik weg ga doen/weg heb gedaan.

De zwarte crack nagellak is niet meer goed dus doe ik maar weg.

De gouden is bijna helemaal op en de 2 groene vind ik gewoon niet mooi en draag ik nooit.

  
Ook catrice vind ik een erg fijn nagellak en make up merk.

Mijn favoriet is de 4e kleur,deze heb ik erg vaak gedragen.

  
Dit is de enige kleur die ik weg doe.

Ik vind het wel een mooie kleur,maar de glitters blijven wel een maand op me nagels zitten en ik krijg ze er dan echt niet af.

 
 
nagellak van de hema,ik vind het matig.

Soms zijn net mooie dekkende nagellakjes maar de quick&go lijn,nee niks voor mij.

De gele en roze zijn wel erg goed dekkend.

  
Deze nagellakjes doe ik weg.

De groene (ja,ik ben geen fan van groene nagellak) vind ik niet mooi en de andere twee dekken gewoon niet goed.
  
Mijn favorieten nagellakjes zijn toch wel van Rimmel London.

Ze zijn maar €3,99 en mooi dekkend.

De roze heb ik erg vaak gedragen en is een echte favoriet,samen met de witte,rode en blauwe.

  
De enige die ik weg doe is deze grijze kleur.

Op een of andere manier is deze gewoon nièt goed dekkend,jammer!

  
Dan Primark nagellak.

Ik heb er al is een review van geschreven en daar liet ik al merken dat ik erg fan ben van Primark nagellak.

Ze blijven niet hèèl lang zitten maar zijn wel erg goed dekkend.

En deze houdt ik allemaal!

  
En dan mijn geliefde Essie lakjes…

Ik hou echt met heel mijn hart van deze nagellakjes en kan ze gewoon echt niet weg doen.

Nee,deze blijven lekker allemaal in mijn stash!

  
Van OPI heb ik maar twee nagellakjes.

En laat ik maar “straight to the point” komen, de rode kleur vind ik erg mooi en is goed dekkend.

Maar de groene,dekt amper,gaat snel van de nagellak,en de kleur tja,groen is niet mijn ding….

  
En de groene doe ik dus weg!

  
Perfect touch nagellak vind ik over het algemeen erg fijn.

De dekking is goed en ze blijven lang zitten.

Dus met de nagellak zelf is niets mis , begrijp me niet verkeerd!

Maar 4 van deze 5 kleuren zaten in een pakketje en eigenlijk vind ik die bijna allemaal nièt mooi.

De 2e kleur heb ik zelf gekocht en vind ik wèl erg mooi….

  
Dit zijn de 3 kleurtjes die ik weg doe.

De groene (alweer groen😂😂) vind ik gewoon makkelijk gezegd lelijk!

Voor de oranje geld het zelfde.

En de roze is helaas niet goed dekkend.

De blauwe die ik dus heb gehouden,vind ik wel erg mooi en dekt super!……

  
Dit zijn “nail art pens” van de action.

En allemaal,vind ik ze niet fijn.

Het kwastje is net te dik voor nail art,helaas.

Dus deze gaan allemaal weg.

  
Deze twee nagellakjes heb ik ooit gekregen,ze zijn van de wibra.

Aan de onderkant hoort nog een ding te zitten met glitters erin (als je me begrijpt😂).

In iedergeval,tja,ze dekken niet erg goed en ik heb wel wat betere negallakjes en deze gaan dus allebei weg!

  
Deze lakjes heb ik gewonnen met de postcode loterij.

Ik vind het erg mooie kleurtjes en ze dekken erg goed.

Het merk ken ik verder niet maar ga zeker naar opzoek.

Deze houdt ik allemaal.

  

Sindskort weet ik pas dat “pupa” bestaat.

Ik had er nog nooit van gehoord maar had twee nagellakjes gekregen en was toen wel erg benieuwd.

De nagellak dekt heel goed en allebei hebben ze genoeg aan twee dunne laagjes,ook blijven ze lang zitten!

Ik houdt deze allebei.

  
MUA kende ik al wat lange maar had ik nooit nagellak van gekocht.

Dus toen ik vorig jaar in Londom was besloot ik er toch maar een mee te nemen.

Allebei erg mooi goed dekkend èn betaalbaar.

Ook deze houdt ik dus!

  
Deze 3 nagellakjes zaten in een kerst collectie van dit jaar.

Het merk ken ik wel maar hoorde er nooit wat van.

Toen ik ze op deed verbaast me dat,deze nagellakjes zijn geweldig!

Ze dekken heel goed en na èèn laagje is de dekking al goed genoeg.

Deze houdt ik allemaal.

   
    
 
Dit zijn een paar van mijn overgebleven nagellakjes.

Allemaal goed dekkend,vooral die van Yves Rocher en Action.

Maar ook die van Maybeline en Barry M zijn erg mooi,deze houdt ik ook allemaal.

   
    
 
Deel 2 van de overgebleven nagellakjes.

Die van Sally Handsen heb ik net nieuw en vind ik erg fijn en mooi en houdt ik zeker weten.

Revlon vind ik ook een erg fijn nagellak merk en die houdt ik ook zeker.

Ciatè heeft ook erg mooi nagellak en dit witte kleurtje met parelmour glans vind ik ook erg mooi.

  
Alleen dan deze tja,ik ben erge fan van rituals echt.

Ze hebben heerlijke body producten maar hun nagellak…….

Dit nagellakje dekt gewoon echt niet,zonde!……

Dit was dan mijn nagellak stash/op ruim artikel.

Ik hoop dat jullie leuk vonden en laat even achter als je een naam of dergelijken wilt weten…

Doei!!

Geef een reactie

