I❤️MakeUp Baked Heart Blushes

Sindskort is het merk I❤️MakeUp ook te koop bij Het kruidvat en sommige etos fillialen.

Ik zag de Heart Blushes liggen en wou er graag een meenemen,wat ik toen ook heb gedaan!;)

Ik ben voor de roze variant gegaan,er is ook nog een goude variant en een highlighter.

Laten we beginnen!

  
De verpakking vind ik erg schattig.

Een mooi roze kleurtje en de vorm,in een hartje,wat lief!

Alleen voor de verpakking zou ik hem al kopen….

   
 Ook de blush zelf is daadwerkelijk prachtig!

Wauw,wat een beauty!

De blush bestaat uit drie kleuren die je los en door elkaar kunt gebruiken.

Helaas heb ik met me domme hoofd weer niet opgelet en ben ik er met me vinger ingegaan😁…

Verder is de blush net zoals de verpakkimg in de vorm van een hartje.

Door naar de swatches!:

  
Ook op de foto hierboven kun je zien dat de blush zowel los als doorelkaar genruikt kan worden.

Het pigment is erg goed en er komt veel kleur vanaf..

Hij is niet erg poederig en zorgt dus niet veel al te veel fall-outs (gelukkig maar!)..

De roze kleur vind ik erg mooi maar door elkaar gebruijt vind ik de blush toch wel het mooist!

Op naar de swatches op de wangen!

Mijn wangen zonder iets:

  
Mijn wangen met de blush:

  
Ook op de wangen vind ik de kleur heel mooi.

Hij geeft veel kleur en een mooie gouden gloed.

Hij is wel erg gepigmenteerd dus kijk uit voor poppen wangentjes!;)

Dit as dan de review van de Baked Heart Blushes van I❤️MakeUp.

Ik ben erg tevreden met de blush en hoop binnenkort ook de highlighter te kunnen scoren.

De blush is tekoop bij Het Kruivat voor €7,99.


Geef een reactie

