Essence highlighter merry berry collection!

Al weken lang liep ik weer langs de schappen van Essence en dacht ik;”zal ik hem kopen?”.

Na veel wikken en wegen heb ik hem uiteindelijk toch gekocht: de highlighter uit de kerstcollectie van Essence!

Ik had er al veel over gehoord en had met mezelf afgesproken dat ik hem mocht kopen als kerstcadeautje aan mezelf.

Toen ik zag dat het de laatste was in het schap pakte ik hem gelijk en vloog vliegensvlug naar de kassa.

Nu heb ik hem,en ga ik hem voor jullie reviewen!

   
 De verpakking vimd ik niet erg bijzonder; de soort verpakking die we zijn gewend van Essence.

De binnenkant vind ik wel heel mooi.

De highlighter heeft een sterretjes print wat ik erg toepasselijk vind voor een kerst highlighter.

Swatches met flits

   
Swatches zonder flits

 
Zonder flits   
Met flits

 De highlighter is hèèl goed gepigmenteerd,ik ben onder de indruk!

Vooral bij de foto’s met flits zie je hoe goud de highlighter is.

Ik vind de highlighter nu al helemaal geweldig,ik ben benieuwd hoe hij in gebruik zal zijn!……

 Op het gezicht met alleen highlighter 

 Op het gezicht met highlighter èn blush

  
Altijd moeilijk;highlighter op foto’s laten zien..

Toch hoop ik dat jullie de glans van deze highlighter kunnen zien,hij is namelijk geweldig!

Ik vind het een erg mooie highlighter voor de feestdagen en ga hem vast met veel plezier gebruiken.
Dat was dan de review van de Essence kerstcollectie highlighter.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot de volgende keer,doei!

De highlighter is de koop bij Het Kruidvat voor €3,39

Geef een reactie

