Dolce&Gabbana giftset❤️

Vandaag review/unboxing mijn (sinterklaas)cadeau.

Ik heb namelijk van mijn vader “Sinterklaas ;)” een Dolce&Gabbana gift set gekregen.

De giftset bestaat uit de Dolce&Gabanna the one prafum en een bodylotion in de zelfde geur.

Ben je benieuwd wat ik er van vind en wil je het mischien zelf vragen voor Kerst/Je verjaardag? Kijk dan even verder!
  
Alleen de doos is al prachtig en heel chique,ik voel me gelijk een prinsesje!

De doos is goudkleurig met in het midden het Dolce&Gabbana logo.

Er ziet een mooie strik omheen die je kunt bewaren,hij bestaat uit elastiek.

  
Als ik de (hele mooie) strik eraf haal en de doos open doe,zie ik een dun zwart felletje met weer het logo in goude letters.

  
De 2 producten zitten in een satijnen laag (met iets waar ik de naam niet van weet,maar je begrijpt me ;)).

De parfum is 30 ml.

De bodylotion is 50 ml.

Allbei zien ze erg erg chique uit met goude details.

  
De parfum ruikt heerlijk,hij is niet tè sterk maar wel erg aanwezig.

Het is een zoete vrouwlijke geur en een beetje bloemig.

De geur blijft lang zitten en blijf je de hele dag ruiken.

  
De verpakking vind ik erg mooi.

Het goud oogt erg chique en duur.

Vooral de dop vind ik erg mooi en totaal niet te overdreven.

Heel mooi,ik ben er fan van!

  
Dan de bodylotion: ook hier vind ik de verpakking erg chique van.

De goude met zwarte details vind ik erg mooi en toepasselijk bij de vrouwlijke geur.

  Dit zijn de ingrediënten.
Als je niet goed tegen parfum kan zou ik deze bodylotion niet aanraden.

Zelf gebruik ik deze bodylotion niet voor over mijn hele lichaam maar voor mijn polsen en nek als ik de “the one” geur wel wil dragen,maar niet wil dat je hem te sterk ruikt.

Deze geur blijft ook erg lang hangen en blijf je wel zo’n 3/4 uur ruiken,wat erg veel is voor een bodylotion.

  
De substantie is vrij dun en er komt veel in een keer uit,uitkijken dus!

Hij voelt niet erg verzorgend aan (er zit namelijk veel parfum in en geen rijke olie’s of boters),verder vind ik het een lekkere ‘creme’ om te gebruiken als een lichte parfum.

  
Ik ben erg tevreden over het Dolce&Gabbana “the one” giftset!

Ik vind de geur hèèl lekker en ga hem vast vaak dragen.

Ook vind ik de prijs niet erg duur voor zo’n lekker parfum en bodylotion.

Het is een echte aanrader als cadeau met de feestdagen.

Het Dolce&Gabbana giftset is te koop bij o.a iciparis xl voor €49,99.

Geef een reactie

