PRIMARK matt lip crayon❤️

Hoi allemaal!

Je zult wel denken: waarben je gebleven?!

Sorry daarvoor,ik heb het afgelopen weken erg druk gehad door familieomstandigheden.

En ergens had ik ook geen puf om te bloggen.

Maar ik ben weer terug,met een review voor jullie!

  
Toen ik vorige week naar de primark was geweest kon ik het niet laten om even bij de make-up te kijken.

Verassend genoeg heb ik maar 2 producten meegenomen.

Vandaag review ik dit “lip crayon” voor jullie!

   
 De verpakking is niet heel bijzonder,handig is dat de dop en het uiteinde de kleur hebben van het crayon zelf.

De kleur is een mix van koraal peach en roze,een erg draagbare zomerse kleur.

De kleur is matt dus zal vast lang blijven zitten,we zullen zien!

  
Het crayon is erg romig en glijdt makkelijk over de huid.

   
   
Ook op de lippen vind ik hem erg mooi.

Hij voelt niet erg droog aan op de lippen en benadrukt de velletjes niet.

Hij blijft zo’n 3 à 4 uurtjes zitten (als je niks eet).

Ik ben er erg tevreden over en vond het een echte aanrader.

Tot de volgende keer!

Xoxo Sam💕

Geef een reactie

