Haar accesoires stash💕

Nu denk je mischien,alweer een stash artikel?!

En ja,vandaag heb ik alweer een stash artikel voor jullie.

Deze keer van al mijn haar assecoires.

Dus laten we beginnen! 

 
Al mijn haar assecoires zitten in dit gouden kistje van de action.

Daarboven op heb ik een cactusje en dat bij elkaar staat in mijn ikea kast.

  Dit zijn al mijn haar bandjes/hoofd bandjes/knot assecoires.
Ik heb er in totaal 25,oeps…had ik al verteld dat ik een beetje verslaafd ben aan haarbandjes?nee,nou dan weet je het nu!

Sommige zijn zelf gemaakt en andere komen gewoon uit de winkel,dus lets begin!

Ik heb ze ondergedeeld in verschillende categorieën.

Lees je gezellig verder?

  
De eerste categorie: Hoofdbandjes met kant.

Ik heb er daar maar 3 van,maar zijn wel echt favoriet!

De bovenste is van de takko met een vrolijke bloemen print gemaakt van kant,cute💕!

Dan de middelste die volgens mij van de primark is.

Ik vind deze super schattig en moet hem veel vaker dragen….

En de onderste is toch wel een ultimate favorite,deze is van de primark en heb ik in groep 8 best nog wel vaak gedragen..

In lovee met deze hoofdbandjes!

Mischien is het op de foto niet zo goed te zien,dus heb ik ook foto’s gemaakt dat ik de hoofdbandjes op heb!

Hier komen ze:

   
   
En zoals je wel kunt zien heb ik geen make-up op en zit ik lekker cosy op mijn bankje.

Daar zijn zondagen immers voor toch?😉

  
Als 2e heb ik een niet-echt-een-categorie categorie.

Ik wist even niet hoe ik deze overgebleven hoofdbandjes moest indelen dus heb ik die maar bij elkaar gedaan….

De bovenste is van de primark,de middelste van de Forever21 (ook een echte favoriet trouwens) en de onderste van de Primark.

De bovenste is net nieuw (en te groot vandaar ingekort met een haar elastiekje).Ik had eigenlijk nog geen bandje met zo’n specaile kraaltjes patroon dus toen ik hem met korting zag liggen pakte ik hem snel mee.

Ik vind hem erg leuk en ga hem vast nog vaak dragen….

De middelste heb ik erg vaak gedragen en vind ik nog steeds heel leuk.

En de onderste,een beetje moeilijk te combineren,maar ook dit vind ik echt een schatje!💕

Foto’s:

   
   Ook hier weer lekker make-up loos,maar dat verminderd mijn liefde voor deze haarbandjes niet hoor!
Ik vind ze allemaal echt superleuk en ik ben er heel blij mee….

 

Dan de zelf-gemaakte haarbandjes.

Ik vind het soms heerlijk om even alleen lekker te gaan haken.

Maar dan geen knuffels of kleedjes nee,natuurlijk wel iets waar ik van hou en dat zijn,hoe kan het ook anders,hoofdbandjes!

Ze zijn super gemakkelijk te maken en binnen no-time klaar.

Vooral de 3e en de onderste vind ik erg leuk,al zeg ik het zelf.

Foto’s:

   
    
  En nu kom ik er pas achter dat ik de mooiste ben vergeten op de foto te zetten,noooooo😭😂
Maar ik denk dat je het idee wel snapt!😊

Dan door met de laatste categorie qua hoodfbandjes:

  
Ook hier is niet echt een duidelijk thema of een duidelijke categorie.

Het bovenste bandje is van de pieces en heeft een heel leuk patroon vind ik zelf.

De middelste is van,je zou het mischien niet denken,maar van de intertoys!….

En ik durf bijna wel te zeggen dat dit mijn meest gedragen hoofdbandje is.

Ik vind hem erg leuk en het is mijn enige hoofdbandje met “echte” bloementjes.

De onderste heb ik ooit besteld bij de forever21 en is eigenlijk wel een beetje een miskoop😁😁

Op de site zag hij er heel mooi uit en die vrouw droeg heb ook erg mooi,maar ik weet nog steeds niet hoe ik hem moet dragen.

Foto’s:

   
   
Je ziet wel dat de laatste er wel een beetje gek uit ziet…..

Maar ik kan hem altijd nog als een soort koolsjaaltje dragen ofzo……

De andere 2 haarbandjes vind ik wel erg mooi!

  
 En hier dames en heren,mijn enige haarband!

Ik heb deze zelf gemaakt samen met een vriendin voor het Ariana Grande concert waar we toen heen gingen.

Ik vind hem nog steeds super schattig en draag hem stiekem nog wel is!

  
Hier kun je zien hoe hij mee staat…

Ik vind hem super cute,Miauw!!

  
Dan heb ik nog 2 strikjes in mijn haar stash.

Ik had er eerst veel meer maar ben helaas de andere kwijt geraakt😭

Deze twee vind ik erg schattig en komen allebei van de h&m….

Erg feestig!

   
   
Ik vind ze erg schattig aan de onderkant van een vlecht maar ook gewoon met los haar,i like it!

  
Dan door met de knot assecoires!

Ik heb deze drie knot assecoires met strikjes maar ook nog een paar zonder strikjes(die zie je straks).

De donkerrode kom van de H&M,en de andere twee van de Primark.

Ik vind de donkerrode erg mooi voor kerst avond bijvoorbeeld.

De andere twee vind ik weer erg leuk voor overdag…

   
    

En je zult het mischien niet denken,maar knot foto’s maken is nog best wel moeilijk…

Maar dat heb ik er wel voor over!

Ik vind ze alle drie erg leuk.

  
En als laatste:mijn zonder-strikje-knot assecoires!😂

Ik heb vijf ja wat zijn het eigenlijk,frummelstiekjes?!?!

Laten ik ze maar zo noemen.

Ik heb er dus vijf en allemaal van de primark behalve de grote donkerblauwe met stippen.

Deze is van Assecoire en komt uit london!

Allemaal erg schattig.

   
    
    
 
Ook hier probeerde ik mooie foto’s te maken van mijn knot..

Opzich wel gelukt vind ik zelf…..

Maar iniedergeval:

Ik vind al de frummelstiekjes erg leuk en super schattig!

Ik ga er vast nog wel meer halen.

Maar voor nu is dit mijn haar accesoires stash.

Ik hoop dat julie het leuk vonden en tot de volgende keer!

Xoxo Sam💕

 

3 gedachtes over “Haar accesoires stash💕

Geef een reactie

