Lipstick/balm/gloss stash💜💄

Zoals je aan de titel kan zien heb ik vandaag voor jullie een lipstash!

Het is niet mega veel,maar iniedergeval meer dan dat het bij mijn vorige lipstash was…..

Dus laten we beginnen!

  
Ik ga beginnen met mijn babylips!:

  Ik heb in totaal 12 babylips.
Ik had er eerst meer maar ben er een paar kwijt😂😭

Ik vind babylips over het algemeen erg fijn,mijn favoriete zijn de 2e,3e,6e en 10e!

De swatches:

In het licht   
In de schaduw:

  
Ik vind ze alle erg verzorgend en lekker smaken!

Ze zijn 3,49 per stuk bij de kruidvat.

   
 
En dan door met mijn overige lip-in stick vorm-balsems.

Ik gebruik ze helaas niet vaak meer,maar heb ze in groep 7 vooral veel gedragen.

Het was echt een obsessie voor mij om deze lipbalms te hebben.

Maar dat is natuurlijk ook wel te zien want ik heb er in totaal:18.

Het klinkt mischien niet zoveel,maar geloof me,het is moeilijk om 18 lippenbalsems te gebruiken.

Er zitten er een paar tussen uit londen,van de webshop Alice&Jo,primark en van de kruidvat.

Mijn favoriete kun je hier zien:

  
Dit zijn mijn 4 favorieten.

De eerste 2 van “flavor craze” zijn uit London.

De eerste heeft een heerlijke appelsmaak en de 2e een tropische,

Mmmmmmm……..

Ook 2 favoriete zijn zeker de coca-cola cherry en de fanta strawberry van lipsmackers.

  
En nu door met de lipsticks!

Lipstick,ik draag het niet zo heel vaak dus heb er eigenlijk ook maar 5.

De eerste 3 zijn van essence,de 4e van de bigbazar en de vijfde is van RimmelLondon.

Mijn favoriete zijn,eigenlijk alle lipsticks wel!

Ik ben erg van van de essence lipsticks,maar ook die van de bigbazar en rimmellondon vind ik erg fijn!

De swatches:

  Van boven naar beneden:
-RimmelLondon 101

-essence 06 barely there!

-essence 02 coral calling

-essence 07 natural beauty

-perfect touch 12 om my gosh!

Eigenlijk allemaal wel erg draagbaar.

Ik hou namelijk niet zo van hele opvallende lipsticks,zeker niet als ik maar school ga.

Ik vind ze allemaal erg fijn!

  

Dan mijn 4 lip crayons.

Zoals je kunt zien lijken de kleuren erg op elkaar,alleen de 3e van de hema is iets coraal-achtiger.

Ik heb er een van het merk boulevard(wibra),etos en hema.

Mijn favoriete zijn eigenlijk alle lipcrayons wel,ik gebruik ze niet heel vaak,maar vind ze wel erg mooi!

Het enige nadeel van die van boulevard vind ik dat de dop er snel afschiet,maar veel kan je ook kwalitatief niet verwachten voor €1,49!

De swatches:

  

Van links naar rechts:

-hema nmmr 07

-hema nmmr 05

-etos colour balm (geen naam)

-Boulavard (geen naam)

De swatches van de hema soft matt lips vind ik nog alijd het indrukwekkendst…

Maar ook die van boulevard mag er zeker wezen!

  

 
En we gaan door met alweer het laatste onderdeel: Geen categorie!

Serieus,dit zijn al mijn overgebleven producten…..

Mijn favoriete producten zijn zeker de “mega matt” lips van w7,

De colordrama lippotlood van maybeline en de “prettylips” lipgloss van de hema!

De mega matt lips van w7 heb ik besteld op make-up musthaves,maar kun je waarschijnlijk ook wel krijgen bij de op=op voordeelshop of de bigbazar.

Het potloodje van maybeline komt van de etos en lipgloss/balm komt van,hoe kan het ook anders,de hema!

De swatches:

  
Van links naar rechts:

-de hema pretty lips lipgloss nmmr 15

-de mega matt lips van w7 in de kleur sinful.

-het colordrama potloodje van maybeline in de kleur minimalist.

Dit was dan mijn lipstash!

Hopelijk vonden jullie het leuk en tot de volgende keer!

Xoxo Sam💕

Een gedachte over “Lipstick/balm/gloss stash💜💄

Geef een reactie

