All about sunrise🌞

Hier in Nederland,ons kikkerlandje,is de zon zo goed als weg.

Mààr dat betekend niet dat we niet meer van zomerse make-up mogen genieten.

Want ja,eerlijk is eerlijk,dit palletje mag mischien voor de warmere dagen zijn,ik vind hem nog steeds echt prachtig!

  
Het is dus het all about sunrise pallete van essence.

Ik zag hem bij de kruidvat in de voordeel bak liggen,en betaalde er uiteindelijk maar €0,99 voor!

En stiekem heb ik nu wel een beetje spijt dat ik niet òòk nog de andere varianten heb meegenomen.

De pallette gaan uit het arsortiement (deze iniedergeval) dus als je hem wilt hebben zal je snel moeten zijn!

Het palette bestaat uit 6 kleuren met alle een opvallende glitter.

De eerste kleur is een mooie champagne kleur.

De 2e en 3e zijn bruin.

De 4e is mooi goud.

De 5e oranje/brons,en de laatste mooi donker bruin,en mooi voor in de greese.

De swatches: 

 
En Wauww,wat een pigment…

Stuk voor stuk zijn het prachtige kleuren.

Ik heb tot nu toe zeker geen spijt van dit palletje!

En natuurlijk heb ik voor jullie òòk nog swatches op de ogen….

Zonder eyeliner:

   

 
Met eyeliner:

   

 
  En ook op de ogen komen de kleuren erg goed tot hun recht.

Ik heb de 1e kleur in de binnenste ooghoek aangebracht en de 4e iets daarnaast op het ooglid.

In het midden van mijn ooglid heb ik de 2e kleur aangebracht.

De 3e kleur heb ik aan het eind van mijn ooglid aangebracht,

Ik bent met de 6e kleur in de greese gaan blenden voor extra schaduw,en als laatste heb ik de 5e kleur gepakt en aangebracht onder mijn oog.

En zoals je kunt zien heb ik dus elke kleur gebruikt.

Ik ben erg enthousiast over het all about sunrise palette van essence.

Hij is goed gepigmenteerd en knetter goedkoop.

Ik geef dit pallete een : 8,5!

Dit was dan de review,ik hoop dat jullie het leuk vonden of er iets aan hebben gehad.

Bye! Xoxo Sam💕

Geef een reactie

