Favorieten van de maand:Augustus💜

als eerste,war is de maand augustus toch snel gegaan.

Ik kan me nog herinneren als de dag van gister dat ik afscheid nam van mijn oude klasgenootjes.

En nu begin ik alweer aan mijn 2e week op het middelbaar!

Echt insane hoe snel het is gegaan…

Maar om niet te veel door te blijven babbelen ga ik maar door naar mijn favoriete van de maand juli,Oh nee wacht,de maand Augustus alweer!;)

  
Dit zijn mijn favoriete van deze maand!

Het bordje tel èigenlijk niet echt mee want die heb ik al wat langer,maar vond ik hier wel erg leuk bij staan.

Laat ik maar beginnen met mijn favoriete accesoires van deze maand!

  
Ik ben een big fan of subtiele kettinkjes (schrijf ik het zo goed? I dont know)

Vooral deze twee heb ik de afgelopen tijd veel gedragen.

De rechter heb ik bij de hema gekocht en was (volgens mij) €4,95.

De andere heb ik dezelfde dag gekocht bij de primark,voor €1,50 in de korting.

Allebei erg leuk en makkelijk te combineren.

  
Dan twee verzorgings producten.

De vaseline hand en nagel cremen heb ik vorige week bij de op=op voordeelshop gekocht.

Zelf heb ik hele gevoelige nagels en hielp deze creme daar echt heel goed bij.

De geur spreekt mijn niet zo aan maar de werking wel!

Deze was €2,49.

Nog een favoriet deze maand zijn de nivea reinigingsdoekjes.

Ze hebben een prima werking en zijn niet te agressief.

Ze verwijderen mijn make-up volledig en reiningt de huid grondig.

Deze zijn te koop bij o.a etos voor €2,49.

  
Dan een doucheproduct.

Deze fun,zoals het heet,van de lush ruikt echt hèèrlijk!

Het ruikt naar een snoepwinkeltje met -zo zoet als het maar kan-snoepgoed.

Je kunt je lichaam èn haar ermee wassen,echt ideaal!

Deze zijn €7,99 per stuk en te koop bij Lush.

  
En deze o zo mooie kwasten zijn een echte favoriet!

Ik heb ze nu ongeveer een week en heb ze elke dag gebruikt!

Ze werken fijn,zijn zacht en ok het uiterlijk krijgt van mij en dikke voldoende.

Het is een inverstering,maar dan heb je ook wat!

€17,49 te koop bij DA.

  
Dan mijn enige twee lipproducten deze maand,en daarbij ook mijn enige twee make-up producten.

De lipsmacker lipgloss komt van de ici paris en kost €3,59.

Hij heeft een subtiele roze kleur maar is wel echt te zien!

En hij heeft een heerlijke kersen geur!

Ook een product waar ik eigenlijk nog nooit iets van had:een lippotlood!

Deze is van de maybeline colordrama en heeft een prachtige roze nude kleur.

Hij is goed gepigmenteerd en niet uitdrogend.

  
Hier de swatches te zien van de lipgloss&lippotlood.

   
 
Als laatste iets wat ik vooral heel erg veel voor school gebruik (een agenda duh,waar gebruik je een schoolagenda anders voor?😂).

Iniedergeval,ik vind hem erg leuk en fijn in werking.

Hier valt niet erg veel over te zeggen,het is een agenda,en ik vind hem leuk!

Dit waren dan mijn favorieten van augustus!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden,en tot ziens!

Xoxo Sam💕

Geef een reactie

