Favorite nailpolish tag💚

Vandaag heb ik weer eens een tag voor jullie!

Ik weet het,het is lang geleden maar bij deze..

Zoals mischien sommige van jullie wel zullen weten,zit ik net in de eerste van het middebaar.

Ik ga havo/vwo doen,Dat betekend dat ik het best wel druk ga krijgen en iets minder kan gaan bloggen.

Ik stop niet,dat is zeker,want bloggen is mijn hobby!

Maar dat jullie dat even weten☺️.

En nu door naar het belangerijkste: de tag!

De tag heeft 10 vragen,dus laten we beginnen!

  -wat is je favorieten nagellak merk en waarom?:

 

 
Zoals je mischien al op de foto kan zien is dat,Rimmel london.

Ik vind dat de lakjes erg goed dekken lang blijven zitten en een mooie prijs hebben.

-hoeveel lakjes heb je van dit merk in bezit?:

Ik heb in totaal 7 rimmel london lakjes.

Mischien niet erg veel voor zo’n rimmel liefhebber,maar ik ben zeker van plan er meer te gaan kopen!

-hoe begon je liefde voor dit merk?

Ik denk dat het rond vorige kerst begon.

Mijn oma moest naar de DA om wat doekjes te kopen,en ik ging even bij de make-up kijken.

Toen ik naar het rimmel schap ging,zag ik dat er een aantal lakjes tussen zaten met 50% korting.

Toevallig was ik al best wel lang opzoek naar een wit en zwart lakje,en daar vond ik toen een erg mooi wit lakje.

-wat is je eerste lakje dat je kreeg van dit merk?

Eigenlijk heb ik die vraag al een beetje beantwoord maar dat is dus dit witte lakje:

  

De kleur is : 703 white hot love.

Wat is het laatste lakje dat je kocht van dit merk?:

  

Dat is dit donker blauwe lakje in de kleur: 828 Danny boy,blue!

Erg mooi en zeker favoriet!

-welk lakje is je all-time favourite?

Mijn all-time favourite is ook een erg nieuw lakje,een lakje die jullie zowel op mijn blog al insta hebben kunnen zien:323 Funtime Fuschia!

  
-welk lakje is per seizoen je favoriet?:

Zelf heb ik niet ècht per seizoen een favoriet,maar meer voor de warme (lente&zomer) en kouden (winter&herfst) dagen.

Dus dit zijn ze:

  
Mischien kunnen jullie het al raden,maar de bordeaux rode kleur vind ik erg mooi voor de winter en de knalroze kleur voor de zomer.

De bordeaux rode kleur heet 320 rapid ruby

Wat kosten de lakjes per stuk en waar kun je ze kopen?:

De rimmel london 60 seconds nailpolishes kosten per stuk €3,99.

Je hebt ook lakjes van een andere lijn en die zijn €6,99

Ze zijn te koop bij o.a:Etos,Kruidvat en trekpleister.

-welk lakje heb je nu/het laatst gedragen van dit merk?:

Dat is (verrasen hoor😂) 323 funnytime fuschia.

Deze prachtige roze kleur,……….urgh ik kan er uren over blijven praten,prachtig!

Ook nog heb ik deze kleur vandaag op,hihi;)  
Dat was dan de nailpolish tag,tot de volgende keer.

Xoxo Sam💕

4 gedachtes over “Favorite nailpolish tag💚

Geef een reactie

